Katterna vill bli berömda



På denna bilden ser vill när Fernando kastar ner Kungen med fucking FLIT och vårat lag förlorar. 


Men vi har nu tränat 7 timmar om dagen hela sommaren för att vara så bra som möjligt när årets höjdpunkt kubbyran ska dra igång.  Innan jag går in lite djupare på vad jag ska skriva som måste jag bara förklara att i KATTERNA så spelar vi inte för att ha skojj eller för att vi tycker att det är kul (de e faktiskt inte så kul) utan vi spelar för att vi vill tjäna pengar, vi vill bli rika och vi vill bli berömda. För att göra klart för alla att vi bara bryr oss om pengarna så kommer här ett citat från våran 1:a kastare Oliver Jäklio "- Jag behöver dom 1000 spännen". Ett tydligt exempel på hur Oliver verkligen behöver pengarna. Jag avslutar nu denna text.

Hoppas ni kommer och hejjar fram oss på Lördag.

Kommentarer
Postat av: Fernando

Haha fan va dålig jag va den matchen

2008-08-19 @ 19:08:32
Postat av: Katten Jansson

hahaha fan va bra skrivet!

2008-08-19 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0